söndag 24 maj 2009

Sovit gott.

Loppis på Järpegatan igår då. Det var mest skräp den här gången tyckte jag, men jag köpte iallafall en bålskål i glas med små koppar i glas till. Den hade visst stått länge, och anledningen till att jag köpte den var att det visst var min moster som skänkt den till loppisen och att den hade använts bl.a. på mitt och Peters bröllop. Så det kändes lite kul att äga den för det. 50 kr fick jag ge, men det var det väl värt. Robin köpte sig ett gammalt munspel. Äckligt, tyckte jag och Marie och sa till honom att det var trasigt, men en stund senare kom han och hade köpt det när han varit där inne med mormor istället... :P Hur som helst är han väldigt glad över det och har väldigt roligt med det så man får väl bita ihop för hans skull :P

I natt har jag sovit inne hos Robin. Iallafall halva natten. Och jag har sovit så gott så. Jag vaknade nämligen runt halv fyra och hörde hur tät i näsan han var där inne hos sig och hur han sa för sig själv: "Jag vet inte hur jag ska klara mig utan den". Jag trodde det var nässpray han ville ha, men han hade slarvat bort snuttisen i sängen också. Efter att han fått nässpray och vi lokaliserat snuttis så följde han först med in till vår säng, men där började ju så klart Peter snarka och ha sig så då bestämde vi oss för att sova i Robins säng istället. Lite trångt var det, men det gick ändå väldigt bra och det var ju mysigt så klart. Så nu fick hela familjen sova lite mer för en gångs skull, eftersom Peter fick vara i fred och slapp att bli väckt hela tiden för att han snarkar också. Alltid något =)

Idag är det tänkt att vi ska ha en riktig städdag här hemma. Det har varit väldigt slött på den fronten hela helgen annars fast vi varit lediga ända sen torsdag allihop. Som vanligt. Men det blir väl så när en annan har så dåligt med ork också. Och lust.

Jaja... Tråkigt inlägg det här blev. Som vanligt. Gah...

Inga kommentarer: