måndag 13 april 2009

SvampBob Johansson?

Sitter och tar en liten paus i städningen. Jag är riktigt stolt över mig själv, för jag har kommit igång ordentligt idag och alldeles strax är hela köket städat. Men vilken tid det tar! "Bara" köket har tagit flera timmar. Men då har jag gjort allt jag kan komma på med och torkat nästan varenda pryl. Nu har jag bara golvet kvar där och ska så småningom börja att ge mig på vardagsrummet.


Måste bara berätta: Robin satt i fåtöljen för en stund sedan och pillade med påskägg han fått under helgen. Helt plötsligt, rakt ur det blå, säger han:
-Jag tänkte att han kunde heta SvampBob jag...!
-Vem då? frågade jag.
-Men bebisen...!
-Eh, jaha... men jag vet inte om jag tycker att det är så fint, sa jag försiktigt.
-Jo, men det är det! fick jag till bestämt svar.

Jag säger då det... Han är bara för go den lille mannen :P

3 kommentarer:

MammaSusan sa...

Haha =) det var ju iaf ett originellt namn & säkerligen ovanligt.Vi har fått lite förslag från fröken bus också men inget som har fallit oss i smaken hihi

Marie sa...

*fniss*

Buzaan sa...

Hehe va gulligt sagt av honom, han tänker på bebisen o namn till den iaf :D