onsdag 29 april 2009

Vilken fin vän...

Det är en av mina bästa vänners födelsedag idag. Och det hade jag helt glömt bort... Förlåt Jessica! Fin vän jag är... Och en annan av mina vänner, Sandra, fyllde år den 23:e vilket jag inte heller lyckades komma ihåg och inte har jag fått tummen ur att varken ringa eller skicka kort eller nånting nu efteråt heller. Inte heller har jag hittat någon present att skicka till hennes lille Matheo som fyllde år i mars =/ Jag vet inte vad det har blivit med mig. Jag får inte för mig att göra någonting nu för tiden. Det är bara att hålla tummarna för att jag inte själv blir övergiven för att jag blivit så hopplös... Jag ska skärpa mig vänner, jag lovar!

Idag har vi varit till Obs! Bergvik, Ikea och Maxis. Köpte ett jätteparasoll till verandan istället för det där tygstycket och så har vi köpt två baden-baden-stolar. Och ett litet bord att ha emellan dem. Nu är det bara lite finplock kvar så är vi nog färdiga med uteplatsen och då hoppas jag att vi kan satsa på att få badrummet gjort istället. Dessutom ska vi ju få nytt tak gjort med tillsammans med grannarna, men det vet jag inte när det kommer någon och gör. Vi har iallafall fått offerten så det borde väl bli nån gång snart.

Nej, nu ska jag slappa lite till tv:n och sen blir det nog sängen inom en inte allt för lång framtid.

Inga kommentarer: