lördag 4 april 2009

Tjejkväll.

Sitter här och segar lite. Robin ser på Disney Channel och Peter är ute och går med Tyson. Själv är jag ganska seg, men måste snart rycka upp mig. Är mycket som ska göras den här helgen. Vi ska påskstäda hade vi tänkt för sen blir det säkerligen inte särskilt mycket av till veckan. Och Peter skulle städa ur båda bilarna den här helgen sa han härom dagen, men vi får väl se hur mycket det blir av det :P

Ikväll ska jag en sväng till Jessica på kryddparty och tjejkväll. Vi får väl se hur länge man orkar stanna. Men hur som helst kommer jag inte bli för sen heller. Och imorgon har jag tänkt mig till Marie för att bara umgås och titta på Stekta gröna tomater om inget annat kommit i vägen. Det passar fortfarande mig iallafall.

Men man kanske skulle sätta fart nu snart med nåt då... *suck* Måste handla också. Nu igen. Tycker inte att man gör något annat än att handla...

1 kommentar:

Marie sa...

På eftermiddagen passar det mig i alla fall, ska eventuellt med mamma till Säffle på förmiddagen