tisdag 28 april 2009

Lista.

1. Hur gammal är du om fem år? Jag ska då snart fylla 32.
2.Vem var den sista du träffade? Min son Robin. (Han är ju här nu också)
3. Hur lång är du? ca 172 cm tror jag
4. Vilken var den senaste film du sett? Hmm... Minns inte. Den enda jag kommer på är Glömligheter med Pettson & Findus som vi såg på bio för ett tag sedan, men jag måste ju ha sett nån film efter det? Såg iof Stekta gröna tomater på kvällen samma dag då med. Men det är ju ett tag sedan så...
5. Vem ringde du senast? Barnmorskemottagningen i Grums.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag stannar nog hemma hela veckan. Robin är lika prickig och har även fått lite lite feber nu ikväll. Så det är lika bra. Men jag kommer på APT på torsdag." till min arbetskamrat Eva-Lena
7. Vad är helgens planer? Vet inte ännu.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är olika. Beror på vad det gäller och till vem.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda. De skilde sig när jag var 9 år.
10. När såg du senast din mamma? Igår kväll.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.
12. När vaknade du idag? Ungefär 8:10 tror jag klockan var.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nja, räknas det att jag får leta efter min egen rätt som det är? Henne brukar jag ju hitta.
14. Vilken är din favoritplats? Oj svårt...
15. Vilken plats föredrar du minst? En del av de hem vi brukar städa i på jobbet...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det kan jag inte svara på, men tror iallafall att jag bor kvar här i radhuset.
17. Vad skrämde dig som barn? Mammas "imitation" av busen bl.a.
18. Vem fick dig att skratta senast? Robin eller Peter.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, hade bl.a. en med Smurfarna och en med Bröderna Lejonhjärta när jag var liten. Och de finns kvar hos mamma än.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Vi har en av varje, den bärbara är den som räknas som min.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag har så gott som alltid trosor och t-shirt/nattlinne på mig när jag sover.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st, varav 2 är mina (5 om Robin kommit in på natten)
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på någon?? Nej, det tror jag inte.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Inte barfota, är bara skönt någon enstaka gång.
26. Är du social? Både och skulle jag vilja säga.
27. Vilken är din favoritglass?
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av lån, shoppa... Svår fråga annars. Skänka till välgörenhet.
29. Tycker du om kinamat? En del.
30. Tycker du om kaffe? Kan tycka att det luktar gott med kaffe ibland, men dricker inte.
31. Vad dricker du till frukost? Olika. Juice, vatten, O'Boy...
32. Sover du på någon särskild sida? Jag vänder mig ganska mycket.
33. Kan du spela poker? Jag kan, men är inte särskilt bra.
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte det?
35. Är du en beroendemänniska? Ja, det får man nog säga.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner ingen, men vet en tjej som är född samma dag och samma år.
37. Vill du ha barn? Har en son på snart 4 år och en bebis i magen.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Och så kan jag förstå lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Svår fråga... Kläder och saker till Robin tror jag.
42. Äger du dyra smycken? Inte direkt.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? O'Boy.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det är faktiskt min son.
46. Välj ett ärr på din kropp? Under magen, i troskanten. Från kejsarsnittet jag fick göra när Robin kom till världen.
47. Vad har du för ringsignal? En vanlig ring-ring typ.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja, det finns några plagg.
49. Flirtar du mycket? Nej, flirtar inte alls.
50. Vart togs din profilbild? Har ju ingen profilbild just nu.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte, men ska snart börja läsa en bok som heter Blandat blod och är skriven av Katarina Mazetti.
54. Läser du dagstidningen? Någon gång och då på nätet. Inte särskilt ofta iaf.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Va?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RixFM eller Karlstads nya Radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nästa tid jag fick hos barnmorskan.
59. När var du i kyrkan senast? Det var nog i fjol på Rasmus dop.
60. Är du nöjd med din kropp? Nej, nöjd är väl synd att säga, men jag bryr mig inte så som man gjorde när man var yngre.
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Jag och Peter gifte oss 070526 på vår 10-årsdag.
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Marie, Jessica, Camilla
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Gud vilken störd fråga. Den kan man ju inte svara på.
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Nej.
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Jag vill gärna tro att jag redan har gjort det.

Inga kommentarer: