måndag 27 april 2009

Storebro'rn.

Robin har fortfarande samma prickar men jag tycker att de blivit mer röda idag än de varit innan. Kanske att det har tillkommit någon enstaka också. Och så tog jag tempen på honom innan han lade sig nu ikväll för att han kändes varm och han hade faktiskt 37,8. Det är inte mycket, särskilt inte för honom som ligger på typ 37,4 vanligt, men det är ändå litegrann. Vi får väl se om det blir värre i natt eller om det bara är något tillfälligt.
Hur som helst så är det lika bra att vi stannar hemma hela veckan. Jag skulle inte tro att han är helt frisk till på torsdag. Det är ju redan tisdag imorgon så.
Så med det så blir jag plötsligt ledig i hela tre veckor, då jag ju har semester till veckan och veckan där på. Inte helt fel, eller vad säger ni?

Robin pratar mycket om bebisen, om att den ska ha blöjor och att han ska göra välling åt den o.s.v. Och fast den inte ens är född än så har han börjat kalla sig själv för Storebro'rn emellanåt, speciellt när han pratar om den då naturligtvis. Haha, det är bara för sött =)

1 kommentar:

Jessica sa...

Hihi mysigt att han ser framemot bebisen, Nova pratar också otroligt mycket om hennes syskon, speciellt nu när det inte är länge kvar.... Konstigt ang prickarna... Skönt & vara långledig:)