tisdag 28 april 2009

Utomhus.

Sitter och har tagit med mig datorn ut på verandan. Robin växlar mellan att hoppa studsmatta och leta efter smådjur i lorten på gräsmattan (vi har typ mer jord och lera på vår gräsmatta än gräs...). Tyson skäller på grannarna och Liza har klättrat upp på taket.

Det är skönt att man kan vara utomhus iallafall även fast Robin är hemma och är "sjuk". Att det finns iallafall något att sysselsätta honom med när han är hemma från dagis. Robin är ju hur pigg som helst precis som vanligt, men eftersom han är prickig så kan man ju inte lämna honom på dagis som sagt... Jag undrar faktiskt vad de där prickarna är, de verkar inte riktigt som vattenkoppor heller. Mer som utslag eller något, men de har ju hållit i sig sedan fredag kväll och det är ju lite länge om det är utslag tycker jag. Och jag vet inte vad de skulle bero på heller... Jaja, han har iallafall inga besvär av dem som det är nu och förhoppningsvis försvinner de väl snart.

Hur som helst så har det varit något positivt med att vara hemma de här dagarna och det är att jag faktiskt fått en del gjort. Om inte annat så har jag fått undan en hel del tvätt och jag håller fortfarande på med det. Det vet jag inte när jag hade hunnit/orkat annars =)

Inga kommentarer: