söndag 5 april 2009

Söndag.

Tjejkvällen igår var lyckad. Det var väldigt trevligt och jag blev som vanligt kvar längre än jag först både trott och tänkt mig. Tiden går fort när man sitter och pratar om allt möjligt så där. Även om det mest blev en massa barnprat då de allra flesta av oss hade barn och två av oss dessutom var gravida. Var hemma och låg i sängen strax före klockan 24. Har världens andedräkt idag efter att ha käkat en massa blomkål med vitlöksdipp :P
Köpte en vitlökskrydda på kryddpartyt och så en Tea Tree-kräm som ska vara bra mot lite allt möjligt. Bl.a. att ha på insektsbett till sommaren.

Idag ska jag, mamma och Robin åka in till Karlstad och gå på bio. Det blir första gången för Robin, så det blir spännande att se hur det går. Pettsson och Findus - Glömligheter ska vi se. Och så ska vi försöka att äta på MacDonalds innan.

Sen ikväll ska jag hem till Marie då, men är väl bäst att jag sms:ar henne först och gör upp helt säkert. Så det ska jag göra nu och sen ska jag och lillen börja klä påskriset som han plockat med sin mormor igår.

2 kommentarer:

Marie sa...

Hallå där! Vem mer än du är på smällen? :-p

MammaSusan sa...

Glömligheter var vi iväg på i mitten av mars med Astrid, hon satt som ett ljus hela filmen & tyckte den var jätte bra :-)det var hennes premiär på bio, fast vi var på Nalle puh i Globen innan hon var 2 år fyllda & de gick jätte bra de med =)...

Ha en trevlig bio dag!!