söndag 8 februari 2009

Vanlig söndag.

Jahapp, vad ska man skriva idag? Det har ju inte direkt varit så att jag haft så väldigt mycket att skriva om på sistone. Inläggen börjar bli jobbigt lika varandra. Bara illamående och skit hela tiden. Det är nästan så jag borde sluta blogga tills det har vänt för mig? Om det nån gång gör det...

Idag kom jag inte upp ur sängen förrän närmare 12:30. Sedan åkte vi bort till svärföräldrarna och åt middag och Robin fick leka med sin farfar. Vi behövde alla komma utanför våra fyra väggar även om vi inte är helt pigga tror jag. Stannade där borta till ungefär 18-tiden. Såg bl.a. på en film som hette The Reef och sen på Nya hyss av Emil i Lönneberga. Fast den senare var det nog mest vi vuxna som tittade på, Robin hade fullt sjå med allt annat. Som vanligt.

Nu sitter jag och funderar på om jag inte ska gå och lägga mig i sängen snart... Jag gör iof inget annat än att ligga nu för tiden, och jag börjar få ont i kroppen för att jag vilar för mycket, men jag vet inte vad annars jag ska hitta på heller. Usch, ingen ork alls har jag. Och ingen ny energi får jag heller hur mycket jag än vilar... Men men, that's life. Och life is a bitch just nu.

Jag känner mig så jävla låg...

Idag ska jag iallafall inte missa Mia och Klara klockan 20:00 på SVT1.

3 kommentarer:

Milla sa...

du ska se att det snart vänder. :)

Milla sa...

hihi. ja, jag blir själv tårögd varje gång jag hör den låten. :)

Anonym sa...

Meen... Vad snällt av dig! Tack snälla.
Nej men även om det är svårt ibland att hitta ord att använda själv, så är det fint gjort bara att skriva att du talar om att du känner med mig även om du, som du skrev tycker att du inte säger så mycket. För du ska veta att även om du inte tycker att du säger så mycket, så kanske vederbörande tycker att de raderna du skriver är mycket värt.

Hoppas du mår bättre med illamående snart och att du rikktigt kan njuta av fortsättningen av graviditeten.
Se till att riktigt må gott så ofta du/ni kan.

Och tack igen. Verkligen.

Kram