måndag 2 februari 2009

Ont och jobb.

Urk... Idag har det också varit en illamående dag. Imorse fick jag kväljningar när jag borstade tänderna t.o.m. och nu eftermiddag efter jag kommit hem från jobbet så fick jag kväljningar från ingenting! Det var inget som luktade eller som var äckligt, jag bara kväljdes ändå... Usch =/ Men inga spyor än så jag antar att man får vara tacksam... Varför hjälper inte Postafen mig?? (Eller hade det kanske varit ÄNNU värre om jag inte ätit dem alls.)

Har lite tvätt i maskinen som jag ska ta vara på om en timme ungefär, sen ska jag nog inte göra så mycket mer idag. Jag börjar få ont i svanken med, värre och värre för varje dag. Eller ja, det är väl inte direkt svanken heller utan mer på "ena sidan" där. Tror faktiskt att det är typ ischias eller liknande, fick så när jag gick med Robin med så det hör nog till graviditeten. Känner dock att det nog inte är så där jättepassande med städjobb just nu, men det är väl bara att köra på så länge det går. Imorgon ska jag dessutom städa på ett ställe själv, varför jag nu sa att jag skulle göra det... Men men, det går väl. Det måste gå.

Jag måste iallafall säga att det känns otroligt skönt att inte jobba varken kvällar eller helger längre. Jag har ju precis börjat så här, men bara vetskapen om att man kan planera saker när som helst med sin familj gör att det känns jättebra. Och att vi får vara tillsammans mer alla tre samtidigt än vi kunde tidigare. Visst, lönen blir ju också lite sämre, men det är ändå värt varenda krona!

Ikväll ska jag titta på premiären av RAW Comedy Club på Kanal5 klockan 21:55 om jag är vaken då. Är nog rätt kul tänker jag och ikväll är Magnus Betnér med och det är en komiker jag gillar. Annars så gillar jag stand up-comedy ganska mycket över lag, så det är nog ett program för mig. Men vi får se hur jag orkar.

Imorgon: Fira Maries födelsedag?

1 kommentar:

Marie sa...

Klart min födelsedag ska firas i morgon, Malin ser fram emot att få leka med Robin :-)