tisdag 3 februari 2009

Maries födelsedag.

Sitter i soffan och molar i mig Maltesers. Är ganska nyss hemkommen från Maries födelsedagsfirande och Robin har precis krupit i säng. Jag ska inte heller bli långvarig idag, som vanligt så mår jag inget vidare. Tror jag har en förkylning på gång också. Var täppt i näsan när jag vaknade imorse och jag tror faktiskt jag börjar få lite ont i halsen. *suck*

Var trevligt hos Marie iallafall. Som alltid på hennes födelsedagar. Och Robin är nog mer än nöjd då han fått leka med Marie och Malin i stort sett oavbrutet i typ 2 timmar (och lite till). Han är verkligen förtjust i dem två och det är nästan som man kan tro att han har en liten förälskelse i Malin *hihi* Han är för söt =) Och tack för kladdkakan du bjöd på Marie, det har jag varit sugen på länge! Smaskigt det!

Nä, om man skulle ta och göra sin bloggrunda och sen bege sig mot sängen då. Det får vara nog för idag tror jag. Och det är väl inget särskilt på tv idag heller tror jag?

Hmm... Missade förresten Magnus Betnér igår på RAW Comedy Club. Jag var vaken så jag såg kanadensiskan som var först, men sen blev det ju reklam och iom det var jag förlorad till drömmarnas land. Som vanligt.

Hipp hipp hurraaa, för Marie idaaag!

1 kommentar:

Marie sa...

Ja det var trevligt idag och det var ju bra att jag hade köpt kladdkaka :-)

Robin är för skönt alltså, jag hoppas han aldrig ändar på sig *s*