lördag 7 februari 2009

Misströstan.

Jag fattar inte ens att jag öppnade munnen för att klaga igår. Idag har det nämligen varit ännu värre med både illamående och trötthet. Jag har mest befunnit mig i vågrätt läge hela dagen... *suck* Gick nog inte ur sängen förrän 10:30 och sen har jag bara legat på soffan i stort sett hela dagen. Jag har inte ens tagit av mig nattlinnet idag :S Suttit upp när jag ätit typ. Och nu känner jag mig helt väck. Idag har det varit en sån där dag när man bara vill ge upp allt typ. När man är så trött på att må så här. När man inte orkar mer. Man orkar knappt inte med någon eller något och allra minst sig själv. Men vad gör man? *suck igen*

Det var skönt iallafall att mamma kom hit och hämtade Tyson igår och hade honom hemma hos sig tills idag. Han kom nog inte hem förrän typ 14:30, så man har iallafall inte behövt tänka på honom nånting. Och nu ikväll har svärföräldrarna varit här och lekt och försökt underhålla Robin litegrann. Vilket också är behövligt. Han är äckligt pigg lillemannen... :P

Usch, hur ska det gå detta? Jag orkar verkligen inte med längre. Det är både jobbigt och tråkigt. Jag orkar ju typ inte träffa folk eller nånting. Knappt prata i telefon. Jag har urdålig kontakt med vännerna. Och jag orkar inte rycka upp mig heller. För jag mår illa. Jag vill faktiskt bara grina som det känns nu. Jag börjar verkligen tappa sugen...

Om en liten stund börjar melodifestivalen. Jag antar att jag slötittar på det. Det är visserligen lite för mycket med alla miljoner deltävlingar som är nu för tiden, men det är ändå något vila ögonen på. Jag brukar titta på sånt i vilket fall liksom. Men det kvittar också. Allt kvittar. Just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får grina hur mycket du vill, jag lovar. Du kanske kan komplettera postafenet med nåt åksjukeband att ha runt handleden, tror det finns såna på apoteket.
Och låt inte din hjärna bry sig i att du knappt kontaktar dina kompisar, orkar du inte så orkar du inte helt enkelt. Det går att ta igen när du mår bättre :-) Stora kramar till dig.

Tessan sa...

Du är bara för gullig. Love you.