fredag 13 februari 2009

Ovanligt.

Nu ni... Idag är jag pigg, glad och mår INTE ILLA (än iallafall, ta i trä)!!

Vi låg i sängen till närmare 10:30 idag jag och Robin, och det är jag mer än tacksam för. Nu har vi nyss ätit frukost och ska snart göra oss i ordning och gå till affären. Japp, ni läste rätt. Vi ska GÅ. Tessan ska röra sig utomhus, frivilligt! Vädret ser härligt ut och jag tror att både jag och Robin behöver lite frisk luft. Vi har ju typ inte varit utomhus på över en vecka förutom när vi gått till bilen någon enstaka gång... Vi kan iof inte handla så mycket som vi skulle behöva, men det är skit samma. Vi tar det viktigaste.

I eftermiddag ska vi lämna Robin hos svärföräldrarna och så ska han få sova över där. Det tycker han är roligt och han behöver göra något annat än att bara vara hemma med mig och Peter. (Blir skönt för honom att komma till dagis på måndag och träffa andra BARN igen också tror jag) Sen så behöver Peter få en sovmorgon också efter den här tiden så det får han ju imorgon då.

Ikväll är jag ju då som sagt bjuden till Maria. Känns också kul just nu iallafall att komma hemifrån och träffa lite folk. Så jag går väl dit till 19-tiden och så får vi se hur länge jag orkar stanna. Jag tror ju inte att jag har sådan tur så att illamåendet håller sig borta hela dagen, men man kan ju hoppas på att det inte blir för illa iallafall.

Än så länge så känns det verkligen inte som fredagen den 13:e i det här huset iallafall ;)

1 kommentar:

Marie sa...

Hur gick det med illamåendet resten av dagen idag då?