torsdag 12 februari 2009

Fast.

Idag har det inte hänt särskilt mycket. Jag hade tänkt mig göra en massa, men inte fått tummen ur. Jag känner mig så less idag på något vis. Har lagt i en maskin med tvätt, men det är allt. Jag känner idag att jag borde göra något, och det fina vädret gör att man får ännu mer lust att hitta på något, men ändå är det som att något håller mig fast. Allt bara tar emot. Jag är som handlingsförlamad. Jag vill, men jag vill inte. Ett ganska jobbigt stadie att fastna i. Och tråkigt, för "vill inte-sidan" vinner alltid.

Och jag och Robin har nog tjafsat mest hela dagen hittills. Jag känner mig depp och har inget tålamod. Och Robin har en massa överskottsenergi och lyssnar inte ett dugg på vad jag säger. Det är ingen bra kombination kan jag säga.
Och stackars lilla barn att bara vara hemma med sin sura tråkiga mamma hela dagen =/

Buhu...

1 kommentar:

Buzaan sa...

Tack, blir ringa VC idag o få tid för halsprov, om man nu kommer fram, ringde i en timma igår utan o komma fram :(