fredag 6 februari 2009

Helvete.

Bläää. Ett väldigt bra ord just nu för att beskriva hur jag mår. Har en helvetes illamående-dag idag... Måtte de närmaste veckorna gå så snabbt det bara går så att jag kan få börja NJUTA av graviditeten snart, inte bara må skit. Och så får vi väl hoppas att det här inte är en sådan graviditet där illamåendet håller i sig hela vägen, det finns ju sådana med... Men vanligast ska ändå vara enligt min bm att det går över runt vecka 14-15 och jag hoppas hon har rätt. *suck*

Är fredag idag (igen). Och fredag betyder Let's Dance. Om jag orkar idag dvs...

Stööön...

2 kommentarer:

Milla sa...

stackars dig som mår så illa hela tiden. :( kan inte vara ett dugg roligt. hoppas verkligen att det snart går över så du kan få njuta av att bära på ert lilla mirakel. :) kram.

Tessan sa...

Tack tack =) Det känns bra att höra att någon tycker synd om en :P