söndag 1 februari 2009

Söndag.

Sitter just nu och äter kvällsmat och förbannar det faktum att jag missade "Mia och Klara" på SVT1... Jag tog ett bad och var färdig ungefär 20:40. Då hade programmet varit slut i 10 minuter redan *suck* Jag trodde det var senare jag, men tydligen så börjar det redan klockan 20. Men men, då vet jag det till nästa vecka... Och reprisen går väl på lördag 23:30 om jag är vaken då. (Det var jag igår så det är därför jag vet det :P)

Blev inget till Caroline idag heller. Stackars Jonathan hade 40 graders feber. Men vi får ta det en annan gång. Det är ju inte dåligt att vi kommit så pass långt att vi försöker stämma träff iallafall :P Och idag hade det nog kvittat ändå. Jag har mått skit hela dagen typ, utom i morse. Jag har legat mycket och mått mycket illa. Usch... Så trött så. Somnade en stund i badkaret med förut. Det var så varmt och skönt... Fast det var det INTE när jag vaknade till igen... *hrm*

Blödningen jag hade igår verkar fortfarande vara en harmlös en. Skulle inte tro att det är något som hänt med bebisen eller så iallafall. Det har inte kommit något mer och jag har inte kännt något som helst konstigt i området. Så det är nog inget mer att tänka på. Och man kan ju faktiskt blöda lite utan att det är något. Jag minns inte att jag gjorde det någon gång när jag gick med Robin, men att det ändå är normalt vet jag ju.

Nej, nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag gå och krypa ner i sängen bredvid lillemannen, som ligger där i vår säng. Blir mysigt det och snosa lite på honom innan jag somnar. Han brukar alltid bli kvar inne hos oss en liten period efter att han varit sjuk och förra helgen hade han ju spysjukan. Men han ska väl få flytta in till sin egen säng igen under veckan nu iallafall. Hur mysigt det än är att ha honom bredvid sig, så lika jobbigt är det med en stor 3½-åring som snurrar och sparkar och vevar med armarna i sömnen... =) Mammas plutt...

Godnatt på er!

4 kommentarer:

Caroline sa...

visst är dom hrliga våra grabbar.. Kommer nog aldrig bli stora i våra ögon...

CarpeDiem sa...

haha det där med snurrande och allt det där känner jag allt till. Har en som är precis lika dan här hemma :)

Milla sa...

det är ju bara du går in på svt.se och ser "mia & klara" där. :) supersmidigt ju!

Tessan sa...

Ah, tack för tipset Milla! Hade jag aldrig tänkt på =)