onsdag 11 februari 2009

Träffa folk?

Sitter och tittar på Det okända på TV4+ och mår som vanligt allmänt illa. Men jag får ändå vara nöjd med mig själv idag då jag faktiskt fått nånting litet gjort iallafall. Har duschat blommorna i köket och kört diskmaskinen. Kört tvättmaskinen en gång förut och nu går den igen med en ny laddning. Det låter inte som så mycket, men det är bra mycket mer än jag gjort på många, många dagar nu... Har kommit igång med lite städning också, Peter fick ta ett litet varv med dammsugaren när han kom hem. Sen har jag tänkt mig att fortsätta så smått med det här imorgon då...

Pratat med Camilla i telefon idag. Hon ringde mig och kollade läget då vi inte hörts av på ganska länge. Det var trevligt, tack för att du ringde!

Även Maria har ringt mig idag. Men hon ringde från jobbet så vi pratade inte så länge. Men det var roligt att höra av henne med. Nu är jag bjuden på SingStar-kväll hos henne med några gamla arbetskamrater på fredag. Jag mår ju som sagt inget vidare och särskilt inte på kvällarna, men jag tror ändå att jag ska försöka gå dit en stund iallafall och säga hej till folket. Sjunga är nog inte att tänka på med mitt illamående, men det är ju inte det viktiga. Det viktiga är nog kanske att jag kommer utanför dörren (annat än på jobb eller affären). Peter tycker absolut att jag ska gå, oavsett om jag "orkar" eller inte. Jag har varit hemma så mycket nu att jag nästan har blivit lite "rädd" för att gå någonstans... Men som sagt, jag försöker nog en stund iallafall. Om inte annat är det ju bara 5 minuters promenad hem igen.

Har beställt ett par mammabyxor över internet från H&M nu ikväll med. Och ett 3-pack trosor. Det var det som blev till mig själv, annars var det mest kläder till Robin som vanligt :P Hittade en vadderad väst där för bara 29,50:- så det slog jag till på. Blir perfekt nu i vår det. Han är så fin i väst min lille snutt =) Och Peter fick ingenting. Också som vanligt. Han har en massa kläder ändå han ju. Och jag tycker det är så svårt att skicka efter till honom. Plus att jag sällan hittar något som är hans "stil" på H&M.

Åh, vad jag längtar efter våren by the way...

Inga kommentarer: