tisdag 10 februari 2009

Uuuhh...

Blev sent ur sängen idag med. Men var lite extra sliten efter natten. Tror klockan var typ 2:30 när jag tittade på den sista gången. Då hade jag legat länge med magknip innan och även varit på toaletten och fått ut lite äckel ur båda ändar... =/ Imorgon blir det ingen mer sovmorgon, för då börjar Peter att jobba igen och jag och lillemannen blir själva hemma. Men det är ju bra på sätt och vis, då kanske jag kommer ur det här mönstret lite snabbare. Men det blir nog tidigt i säng ikväll ändå så jag är förberedd.

Usch, hur kan man bli sån här?

2 kommentarer:

Marie sa...

Jag tror det stavas hormoner. Du borde (måste) må bättre inom en vecka eller två ju om barnmorskan har rätt. Och i det här fallet så hoppas vi verkligen på det :-)

Tessan sa...

Mmm, efter vad man läst så borde det börja avta nu, men jag tycker snarare att det blivit värre. Senaste veckan har varit helvetet. Men jag hoppas att det är kulmen nu och att det blir bättre snart nu.