måndag 26 juli 2010

Tack för tipsen!

Tack för ihågkomningstipsen tjejer. Att sätta alarm på mobilen är dock inget vidare alternativ för mig då jag knappt kommer ihåg att jag har en mobil så lite som jag använder den, men annars var ju inte tipset i sig dumt. Att lägga pillren vid tandborsten däremot skulle passa mig bättre, fast jag får omforma det lite till en liten lapp på spegeln eller nåt istället och sen ha tabletterna högst upp på hyllan i badrummet kanske. Jag vill inte låta dem ligga där barnen (mest Robin jag tänker på) kan få tag i dem i något obevakat ögonblick. Vi har ju alla våra tandborstar på samma ställe i familjen. Men jag skulle absolut säkert både komma ihåg dem lättare och ta dem alls om de var mer lättillgängliga än de är nu när de ligger högst upp i ett köksskåp. Och en påminnelse på spegeln i badrummet vore kanske något för där är man ju flera ggr om dagen av olika anledningar. Vad smarta ni är!!

Inga kommentarer: