tisdag 6 juli 2010

Långsamt.

Ännu en dag som har gått till ända. Otroligt nog, för jag som alltid tycker att tiden går så fort så fort har nu upplevt den som mycket mer långsam än jag gjort på länge. Jag kan inte för mitt liv förstå att det bara är tisdag idag. Jag vaknade iallafall med känslan av att det redan var onsdag, för det hade varit mer i stil med hur fort veckorna brukar gå... Jaja...

Imorgon ska jag hänga med Robin till simskolan med Nettan & David. Det ska bli spännande. Hoppas regnet håller sig borta bara för det är ganska ostadigt just nu... Men det får bli som det blir och det tar vi imorgon =) Ska försöka få med mig kameran också. Jag måste verkligen bli bättre på att ha den med mig och fota lite mer. För att jag vill det. Och jag måste börja beställa hem en massa kort också så att jag inte bara har dem på datorn. Det finns ju t.ex. knappt några "riktiga" kort på Linus här alls och han blir ändå 10 månader snart. Jag måste ju börja fylla hans album som jag önskade i doppresent åt honom om inte annat, från magbilderna och så framåt sen så långt utrymmet räcker. Precis som storebrorsans...

På kvällen imorgon så har Robin sin sista fotbollsträning före semesteruppehållet också. Vet inte hur många veckor det ligger på, men det får vi väl veta imorgon.

Nej, nu blev det helt tomt i skallen, men det är väl lika bra det så att jag kommer i säng istället. Börjar bli dags nu. Fast det verkar som att det kvittar om jag lägger mig 22:30 eller 00:00 för jag somnar inte förrän kanske 00:30 iallafall. *suck* Det är ju tur att man inte har ett jobb att sköta på morgnarna för tillfället. Även om det iof är ett visst jobb att vara mamma också med två barn som helst inte vaknar efter klockan 7:00, utan gärna före...

Jaja, godnatt på er!

1 kommentar:

Marie sa...

Ja se till att få med kameran :-) jag försöker också ha med den lite oftare men jag suger på att ta kort ändå :p

Hoppas det blir ordenligt med sol i morgon också. Vill ha mycket sol med mycket värme nu när jag har semester.