onsdag 7 juli 2010

Bränd.

Lyckades så klart bränna mig på axlarna när vi var i Hasseldalen på simskolan idag, trots att jag tyckte att jag mest satt i skuggan... Det är inte så allvarligt, men lite störande är det ändå när det sticker i skinnet. Smart av mig iallafall att jag smörjde in mig med barnens solkräm innan vi åkte ner till fotbollen ikväll, annars vet man inte hur det hade varit nu om jag hade suttit hela tiden där utan skydd också...

Hur som helst så var det jätteroligt att vara med Robin på hans simskola idag och få se hur de hade det. De verkade ha så roligt och Robin var så duktig så =) De var så gulliga när de hade sin uppvärmning till "Sommartider" där på stranden så mitt hjärta bara smälte... Hehe =) Men så klart åkte jag ifrån kameran fast det var typ det sista jag tänkte på innan vi stack hemifrån för att lämna Linus hos mamma innan vi blev hämtade. Det är så... Men det kommer ju fler tillfällen, jag ska ju dit iallafall ett par gånger till veckan också tänkte jag. På avslutningsdagen nästa fredag och så nån dag innan det.

Imorgon ska vi ner till banken jag och Peter för att låsa våra räntor på lånen och sånt där som jag är jätteintresserad av och förstår preciiis hur allt funkar :P Såna där saker som jag skulle få väldigt låga poäng för om man räknar vuxenpoäng *haha* Jaja, det blir nog bra. Peter är ju mer insatt och jag är ju mest med för att jag är gift med karln och måste skriva på papper och sånt jag med :P

Nu ska jag surfa vidare innan jag ska stänga av datorn senast klockan 22 idag. Jag gör framsteg :P

Ha det gott alla!

1 kommentar:

Marie sa...

Hoppas det inte kommer brännas och stickas alltför mycket på dig. Jag brände upp benen för några veckor sen och satan vad ont det gjorde :-(