lördag 24 juli 2010

Cruising.

Är ganska nyss hemkommen efter dagens cruising i Arvika med pappsen. Det var verkligen jättekul i år. Massor av bilar och fint väder. Det har varit lite dåligt med båda de sakerna en del tidigare år nu. Så det var lyckat.
Träffade min morbror Bosse också, och det var ju så klart kul eftersom vi inte har någon annan kontakt annars. Men på cruisingarna brukar man få se honom.

Jag var inte riktigt säker på om jag skulle åka iväg i år, men jag är glad att jag gjorde det. Dels för det lite närmare umgänget med pappa och dels så är det ju så roligt att se alla bilar (och alla olika människor!)

Nästa år kanske jag tar med mig Robin också. Vi kan ju åka "vanlig" bil dit och sen cruisa med morfar i själva stan. Pappa har ju inga bälten i sin bil och jag vill ju så klart inte låta ungen åka helt oskyddad i bilen så långt. Att däremot bara snurra i själva stan ser jag inte som någon större fara.

Nu blir det lite facebook och sen är det tack och godnatt för idag.
Kram på er!

1 kommentar:

Marie sa...

Det är väl ett gammalt bildäck tror jag. Hittade det nere vid båthamnen vid Trulsön när jag och pappa var där och fiskade förut *s*