söndag 4 juli 2010

Slödag.

Idag har det varit en sån där dag då man knappt gjort nånting alls. Ändå har den nu faktiskt gått till ända och det är strax läggdags. Helt otroligt. Det enda vi (familjen) gjort idag var en promenad till ICA och tillbaka mitt på dagen. Vi funderade på att hälsa på fam. Schlott till att börja med men det blev liksom inget av heller. Vi har typ bara varit. Inte ens lagat mat knappt då vi ätit rester.

Det har varit en riktig trött-dag. Allihop har vi varit trötta och Robin började redan runt klockan 17 och trodde att han skulle få gå och lägga sig. Linus var också trött redan då efter att ha varit vaken sen klockan 11. Men vi lyckades hålla dem vakna och faktiskt någorlunda nöjda till strax efter klockan 19 då de äntligen fick som de ville båda två :P

Efter det har jag tagit ett skönt bad och läst ut en bok som jag hållit på med länge. Och nu ikväll så promenerade jag och Tyson en sväng så att jag skulle få tillbaka min svettklibbiga kropp igen... :P Det är faktiskt ganska kvavt ute ändå trots att det har regnat och är svalare idag.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag håller på att försöka lära mig att komma i säng på kvällarna igen. Det har blivit sent länge nu, så det är ju verkligen inte att undra på att jag är så trött på morgnarna... Och det är ju inte direkt så att man kan ligga kvar och dra sig hur man vill heller när man har två små barn. Då ska man ha tur och de också är trötta, vilket är sällan.

Imorgon är det måndag igen då och redan dags för andra veckan av Robins simskola. Jag hade först tänkt att följa med och titta på honom imorgon, men jag tror att det får vänta tills på tisdag eller så istället.

Nä, nu blir det lite farmande på Facebook och sen sängen. Tänkte att jag skulle ligga senast 22:45 idag. Godnatt på er!

1 kommentar:

MammaSusan sa...

Fin bloggen blivit, har missat att du gjort om! Härlig badbild på prinsarna också =)! Kram