torsdag 29 juli 2010

Nostalgitripp.

Renoveringen av det som ska bli vårt nya sovrum går framåt. Igår kördes det hela tre vändor till tippen och nu är det äntligen helt tomt där nere. En vägg är borttagen och rummet börjar ta form. Det bli faktiskt lite större än jag först kunde se det framför mig, vilket inte alls är ett minus så klart =) Ska se om jag får tummen ur att ta en bild idag.

Jag håller förresten på med en riktig nostalgitripp nu. Sajten Lunarstorm ska läggas ner och nu håller jag på att kopiera och skriva ut alla mina blogginlägg som jag gjorde där under åren 2000-2008... Det tar sin tid och kostar en jävla massa papper, men det är så värt det. Det är jätteroligt att se tillbaka på vad man gjorde för både 5 och 10 år sedan. Vad mycket jag glömt! Det är aha-upplevelser hela tiden. Tänk om jag bara skulle låtit allt gå om intet... 8 år av minnen som man faktiskt har chansen att spara. Det vore ju vansinne att inte ta vara på dem.

Idag ska Robin till stan med mormor. De ska åka buss, handla i leksaksaffär, gå på McDonalds, gå på bio (Varning för vilda djur) och lite sånt. Bara umgås han & hon innan hennes semester är slut och hon börjar jobba på måndag. Tror det blir mysigt för dem båda två.

Nu ska jag ägna mig åt småkillarna lite innan jag och Linus ska lägga oss igen och "sova morgon".

Inga kommentarer: