fredag 29 januari 2010

Telefontider.

Idag har jag två telefontider att passa med läkare. Först ringer Mona runt 14:00 och sen ska Jörg ringa mellan 16-17. Jag vet inte varför, men det känns nervöst tycker jag. Jag vet inte vad jag ska säga riktigt, men det ger sig väl när jag väl har dem i luren. Och det är ju tur att jag har tiden med Mona först eftersom Jörg ska ta över mig från henne sen och då är det ju bra om man kan förmedla vad hon har sagt typ.

Mår så där annars. Kanske lite piggare idag än igår. Igår kände jag mig verkligen låg igen. I förrgår var jag iof inte heller så pigg, men det var värre igår.

Trött just nu. Linus har varit tätare än någonsin i natt och runt 6:15 gav vi upp att försöka sova nåt mer och gick upp. Sen har vi varit vakna. Jag hoppas på att få sova middag idag...

Ikväll kanske vi ska hem till grannarna en sväng. Ska bli roligt. Jag har aldrig varit inne hos dem heller så jag är lite nyfiken =)

Nu ska jag börja göra Robin i ordning för dagis.

Hej svejs!

3 kommentarer:

Tezz sa...

Hejhej!!

Kikade in genom Millas blogg.

Känner igen mig i mycket du skriver.. kämpar själv med att komma på fötter efter ett jävligt år... komma ur apati och meningslöshets känslorna.
Hoppas det går bättre för dig nu när du varit tuff nog att sökt hjälp!
Jörg ska vara superbra har jag hört.

Försök få mycket egen tid med så du får komma utanför huset och göra saker som du kanske "glömt" att du gillar.

Du tror inte Linus kan vara allergisk då? Eller vad vet jag...

Ta hand om Dig.
Kramar Tezz (Novalee och Kevins mamma)

Milla sa...

Hoppas telefontiderna gick bra idag och att du vaknar upp till en lite bättre dag imorgon! :) Kram.

Marie sa...

Kom doktorerna ihåg att ringa dig? Hoppas det gick bra :-)
kram