måndag 4 januari 2010

Kärt återseende?

När jag skrev sist så hade jag tänkt att nu skulle det ta mig tusan bli lite bättre med uppdateringen här, men ni har nog märkt vad som hände istället? Det blev om möjligt ännu sämre med den saken istället. Dels så har inte samma tid funnits tror jag och dels så har jag liksom inte haft någon större lust heller. Jag har liksom inte vetat vad jag ska skriva riktigt. Jag antar att jag har haft en liten svacka i mitt liv igen och kännt mig lite så där obetydlig och meningslös igen som jag kan göra ibland. Och jag trodde nog ärligt att ingen var så där väldigt intresserad av att läsa min blogg iallafall. Så jag nöjde mig med facebook och att läsa andras bloggar istället. Jag hade inte tänkt att skriva något här nu heller, men så fick jag se att ni faktiskt var iallafall två personer som "saknat" mig så jag får väl göra ett nytt försök till att blogga igen. Även om jag sällan har något nytt att komma med...

Detta blir dock allt för nu då tillfället är lite illa valt med en lite grinig bebis bl.a. Ska försöka att få ner några rader om det gångna året och så där i nästa inlägg, men nu får jag som sagt hoppa ur cybervärlden en stund och kanske ordna till en flaska med mat åt min minsting.

På återseende!

4 kommentarer:

Marie sa...

Pucko, klart i alla fall att jag är intresserad :-) Det är ju så jag håller koll på dig *s*
Kramar :-)

Milla sa...

Kul med en update! :)

Buzaan sa...

Alltid kul o läsa din blogg.. Skriver väl själv inte så mkt om nått intressant alltid men de är kul när man ser va många som iaf läser ens blogg om dagarna :)

Hoppas allt e bra..

Kram

Jessica sa...

Roligt att läsa ett inlägg från sig... God fortsättning:)