onsdag 13 januari 2010

Återbesök.

Idag ska jag på återbesök till läkaren för att kolla upp mina nedre regioner... Det är fortfarande inte helt bra och jag fattar ärligt inte varför jag inte fick något svar på urinprovet jag tog nån gång före jul där. Jag var så säker på att det skulle visa något eftersom jag har en del trängningar... Men men, vi får väl se vad som sägs idag. Om det går så ska jag ta cellprov samtidigt också.

Usch, jag vill verkligen inte. Förra gången höll jag ju på att börja grina när jag låg där i den hemska stolen och det lär ju inte vara lättare idag... *suck*

Nu måste jag göra barnen i ordning och knalla iväg till dagis. Sen hem och kanske hinna greja lite om Linus sover. Läkarbesöket är inte förrän klockan 14 så jag har några timmar på mig att skruva upp mig lite extra inför det... Blä...

5 kommentarer:

Vicki sa...

Hoppas att det går bra och inte känns allt för jobbigt i allafall. *kram*

Marie sa...

Hur gick det på återbesöket? Bra hoppas jag :-)

Jessica sa...

Hoppas de gick bra kram J

Vicki sa...

Hoppas att det gick bra igår! Tänkte passa på att nämna att du får ändra min bloggadress till den här under =) Det är samma blogg men klickar man på den gamla adressen så finns den inte. Har ändrat nämligen =) Och jag går fortfarande under Vicki. Kram!

Vicki sa...

Vad dum jag är, inte under, det var ju bara för att jag skrev i kommentarrutan hihi... vicki-vickan.blogspot.com är den i allafall*det här blev rörigt, sorrry*