fredag 22 januari 2010

Positivt.

Tänkte att det nog är dags för ett positivt inlägg nu i allt som varit...

Först och främst; inget ont som inte har något gott med sig. Och med det menar jag att jag verkligen fått upptäcka vilka härliga människor jag har runt omkring mig. Jag känner mig för tillfället väldigt omtyckt istället för som jag kände mig tidigare. Jag har fått så många fina kommentarer, mail, hälsningar... Jag visste ju iof redan att jag har väldigt bra vänner, men att jag hade så MÅNGA visste jag inte =)

Och så en kommentar från underbara Obi:
Robin tittade när Peter spelade WoW imorse och fick se att karaktären Peter spelade med var kvinnlig:
-Är det där en tjej du spelar med? Är du en tjej?! HERREguuuud...

Sen vill jag avsluta med att citera min man för att ge er en lärdom om livet:
"Det är manligt att vara rädd för hunddregel..."
Bara så att ni vet tänkte jag... =)

Tack och godnatt!


3 kommentarer:

Marie sa...

Jag tror folk är dåliga på att visa uppskattning och säga bra saker till varandra. Jag är urkass på det i alla fall. Jag kan inte ens säga till mamma, pappa eller Malin att jag älskar dom.

Jag har saknat Robins kommentarer här bloggen, han är störtskön! :-)

Du kan ju införa lite manlighet här i bloggen, har han nåt mer att komma med så är han välkommen att dela med sig :-)

Nattidags här också
kramar :-)

Marie sa...

Det finns ju undantag också ska jag väl säga. Det finns de som är jättebra på att säga bra saker till folk :-)

Jessica sa...

Får se om de går o lämna nån kommentar nu då de har ju inte gått på hela veckan... Skönt att du mår bättre nu gumman hoppas de håller i sig men om de kommer ett bakslag så finns jag här det vet du. Vi ses ikväll kram