onsdag 27 januari 2010

Hur är det?

Sitter med Linus vid köksbordet och försöker hinna med att få ner några rader idag då istället. Vi får väl se hur länge han håller humöret uppe :P

Idag känner jag mig väldigt trött och hängig, lite nere så där. Allt känns liksom tråkigt och jobbigt. Jag hoppas det går över snart.

Annars har det varit lite bättre ett tag igen. Var ute och åt med 4 tjejkompisar i lördags och sen fortsatte vi kvällen hemma hos Marie (som var en av de 4...) Jag var inte hemma förrän typ 00:00 eller vad klockan kan ha varit och jag hade haft sååå trevligt. Jag behövde verkligen den där kvällen för att bara få vara och det gjorde väldigt mycket för mig faktiskt.

Vad händer annars då? Jo, vi ska väl börja så smått nu att göra om på nedervåningen så att vi får plats med vår säng i rummet under trappan. Robin ska få vårt rum och Linus ska få Robins. Linus har ju inget eget rum än och visst är det inte bråttom, men det ska ändå bli skönt att komma igång. Sen får de ta den tid det tar. Jag känner mig faktiskt inte stressad med det, utan är förberedd på att det kan ta väldigt lång tid. Annars kan jag ju vara lite otålig, men så känns det inte nu. Peter säger att det kommer att gå fort, men jag tror ändå att jag tar det med en nypa salt... =)

Nej, nu vill inte Linus vara med längre... Jag fattar inte hur man kan tappa humöret så fort som den här lilla bebisen alltså... Men men, det är han som bestämmer, så hejdå för den här gången ;)

Inga kommentarer: