måndag 18 januari 2010

Mer död än levande.

Jag har egentligen inte tid att skriva något här, ska snart iväg till dagis med Robin.

Återbesöket gick bara bra, ärrvävnaden har minskat och är nästan borta. Sen fick jag penicillin som jag kämpar med nu så ska väl även mina trängningar och andra problem bli borta kanske...

I fredags var jag till BVC-läkaren med Linus (iof samma som jag har på MVC) för att han är så tät i näsan hela tiden, men det är tydligen inga fel på honom som går att se och det får fortsätta att vara så. Suck...

Och sen vill jag bara sammanfatta den senaste tiden lite: Det har gått väldigt mycket upp och ner. Jag har börjat inse saker och fattat att folk nog bryr sig mer om mig än vad jag tror. Änden jag måste börja i är antagligen att börja bry mig om mig själv också för att kunna se att andra gör det också. Jag mådde bättre några dagar, men nu efter två nästintill sömnlösa nätter pga diverse orsaker så känns det för tillfället ganska mycket skit igen. Men det blir väl bättre när jag blir piggare får vi hoppas. Även om inte alla problem kan lösas genom sömn...

Nej, jag får sluta så vi slipper springa till dagis.
Usch, jag känner mig mer död än levande idag...

1 kommentar:

Marie sa...

Hoppas du får en bra natts sömn i natt nu då :-)

Och skönt att du börjar bli bättre från dina besvär. Har du problem med att komma ihåg att ta penicillinet eftersom du kämpar med det?

Och så får vi hoppas att Linus slipper vara tät i näsan så länge till.

Kramar