tisdag 26 januari 2010

50/50

Sitter vid datorn och sippar på en Red Bull... Underbart!!
Linus sover och Robin är på dagis. Den här veckan är jag sjukskriven och Robin får vara på dagis varje dag mellan 9-16. Han är alldeles överlycklig för det och det är ju bra =)

Hmm, nu vaknar Linus så klart, så jag hinner inte med att skriva det jag tänkte. Inte just nu iaf. Kanske senare. Eller en annan gång.

Men jag hinner berätta vad Robin talade om för mig härom dagen; "Du är hälften tjatig och hälften snäll, mamma" Så nu har jag ju iallafall fått en början att gå på i sökandet efter mig själv ;)

Later.

2 kommentarer:

Jessica sa...

*kram* heja heja dig. Vad bra att han får gå på dagis längre denna veckan, trots lillen så ta hand om dig själv också. Stor kram

Marie sa...

Det var väl ett bra betyg det :-) En bra balans tycker jag det låter som *s*
kram