söndag 31 augusti 2008

Utekatt.

Är nog fortfarande bättre när det gäller förkylningen, men idag har jag faktiskt hostat litegrann och jag känner att jag börjar bli tät i bihålorna. Och därav har jag lite huvudvärk nu med =/ Men men, vi får ta en dag i taget. Jag har jobbat delat idag och räknar med att jobba de närmaste 5 dagarna jag har inplanerade med. (Det slog mig idag att med helgen som varit nu så har jag visst bokat upp mig på jobb för 7 dagar i rad, varav de första 6 innebär att gå upp på morgonen...)

Nu har jag varit hemma i ungefär 20 minuter. Kom hem första gången runt 21 men då hämtade jag bara Tyson och så gick vi en snabb kvällspromenad med Maria och Mille. Typiskt nog så smet Liza ut då med så nu vet man aldrig när hon har tänkt att komma in... Jag vet ju inte hur långt hon följde efter oss heller. Att hon kommer hem är jag ganska säker på, det gör hon ju alltid, frågan är mer när hon behagar att komma. *sucka* Jag hoppas att det inte blir för sent iallafall eftersom man ska upp imorgon. Jag tänkte kolla på Torchwood innan jag somnar så det är ju bra om hon iallafall kommer före det slutar klockan 23 för sen vill jag sova! (Försöka sova iaf, jag fattar inte varför jag fått såna insomningssvårigheter på sistone... Jag skulle garanterat kunna sova när som helst på dygnet, men inte på kvällen när man lagt sig för natten...)

Nä, nu får det vara stopp här. Jag hade visst inget särskilt att komma med idag heller.

Hej svejs!

Inga kommentarer: