tisdag 26 augusti 2008

Fan också.

Jaha, så ska man bli förkyld själv också då. Kände igår kväll när jag jobbade att det kändes lite konstigt i halsen och jag nös flera ggr under kvällen. Men okej, det var inte så farligt så det fick gå. Lite tät i näsan när jag lade mig, men det var inte så att jag behövde gå upp och ta nässpray iallafall. Kände mig lite värre i halsen när jag vaknade men körde på som vanligt. Sen har det blivit värre och värre under dagen på jobbet. *sucka* Dum som man är så tänkte man ju inte på det att man kan bli sjuk själv utan oroade sig bara för att lillen skulle bli dålig :P Jag är ju aldrig sjuk och särskilt inte när jag har massor på gång... Hrm...

Men jag hoppas att det inte blir värre än så här. Ska iallafall försöka att komma iväg till pappa ikväll och sen är jag ju ledig imorgon. Det enda är ju att Robin ska till frissan 16:30. Så bara han är någorlunda frisk fortfarande så kan ju nån annan följa med honom i värsta fall. Och på torsdag så skrev jag av mig från extraturen jag skulle ha jobbat på morgonen. Ifall att. Jag förlorar ju ändå ingenting direkt då jag redan har mina timmar den här månaden. Sen får vi väl se om det blir någon arbetsplatsträff och något ljusparty för mig på torsdag. Men det tar vi då.

Nu ska jag bara sitta vid datorn och slappa ett tag och försöka vila mig. Tur i oturen så slutade jag tidigt idag och Robin ska vara på dagis till 16:00 för att Peter hämtar honom idag. Så jag behövde bara gå ut med Tyson när jag kom hem och nu kan jag vila mig så kanske jag blir piggare. Det har väl inte gjort saken bättre att det har varit en sjuhelsikes dag till mycket att göra på jobbet idag... Egentligen skulle jag ha svängt förbi affären på hemvägen och sen städat när jag kom hem, iallafall enligt vad jag planerat, men jag struntar i det nu. Man kan inte hålla på hur mycket som helst. Särskilt inte när man inte är bra. Jag får fokusera på att de "större" grejorna blir gjorda nu istället.

Vad skönt det var att ta nässpray nu förresten...

Jag vill inte bli sjuk nu!! (Och ingen annan gång heller iof...)

Inga kommentarer: