tisdag 19 augusti 2008

Läggdags.

Jag ska strax gå och lägga mig. Jag ska bara få tummen ur först. Visst vore det skönt att lägga sig men samtidigt tar det emot. Jag fattar inte varför jag alltid ska ha så svårt att få mig i säng. Nog för att jag är en kvällsmänniska, men ändå... Om man iallafall kunde gå och lägga sig i någorlunda tid när man ska upp morgonen därpå. Men visst, jag kanske inte ska klaga heller då jag faktiskt ska föreställa en vuxen människa som kan bestämma över sig själv :P
Har jobbat kvällen idag med och som det verkar så har jag ännu svårare att komma i säng dessa kvällar. Vet inte riktigt vad det kan bero på, om jag typ måste förlänga dagen då jag blivit berövad på en massa av mina mest aktiva timmar när jag jobbat kväll eller nåt.

Jaja, vet egentligen inte vad jag ska säga just nu eller varför jag skriver blogg om ingenting, men jag gissar att det är den där konstiga rastlösheten jag har som ligger bakom och att jag försöker dra ut på sänggåendet med nånting. Men snart går det inte, jag kommer att segra över mig själv om en liten stund så före klockan 23 lär jag ligga i sängen iaf =)

Inga kommentarer: