onsdag 20 augusti 2008

Det här är rubriken.

Börjar bli sent igen. Jag sitter och pratar lite Marie på msn. Ska snart avsluta och gå ut med Tyson på en sista kvällspromenad. Sen ska jag gå direkt i säng så jag orkar upp till jobbet och till dagis med Robin.

Robin gjorde första dagen på dagis idag efter sommaren och det tror jag han gillade. Han verkade så glad så. Det är så skönt att han gillar dagis. Något som är tråkigt är att en fröken ska sluta och det ska komma en ny istället. Det gillar inte jag riktigt, men det är ju inget man har något att säga till om så det är väl bara att inte bry sig för mycket. Jag kommer sakna Ragnhild som är den som tvingas sluta iallafall...

Jag känner mig fortfarande glad och uppiggad av Kolmården-resan iallafall. För vi hade verkligen roligt. Och att Robin hade roligt är ju det bästa av allt =) Jag blir glad och nöjd när jag tänker på det iaf.

Och nåt annat som gör en glad är att Robin i flera dagar talat om att man är "hans bästa mamma i hela världen"... Det är gulligt. Men jag får inte säga att han är "min bästa son i hela världen" för han är bara pappas son. Haha. Så jag får säga att han är "mitt bästa barn i hela världen" istället. Det går bra. Goding där!

Bio på lördag med Marie. Vi ska se den andra filmen om Narnia nu. Det ska bli kul. Jag undrar om det inte var någon mer film jag ville se också som går nu, men det får jag väl kolla upp vid ett senare tillfälle. Har iallafall för mig att det var flera filmer jag ville se på en gång här ett tag.

Jaja, nog för idag. Vill inte gå ut för sent med vovven heller. Särskilt inte nu när det redan börjat bli så mörkt om kvällarna igen.

Och grattis får man väl säga till kompisen Camilla som fyller 26 år idag, exakt en månad efter mig :P

Inga kommentarer: