onsdag 13 augusti 2008

Blandat.

Det var väldigt vad jag har varit dålig på att blogga den senaste tiden. Och jag som skulle skärpa mig... :P

Jaja, nu är jag här iallafall.

Hade en semestervecka förra veckan och det var ju skönt även om den var alldeles för kort så klart. Man hinner ju inte riktigt att koppla av tycker jag på bara en vecka. Och så är det lite tråkigt att det var dåligt väder i stort sett hela veckan som jag var ledig...

Nu har vi iallafall byggt en veranda på framsidan och det känns kul. Är bara lite målning och byte av taket kvar, men det blev mysigt iallafall och gick ganska fort. Sen måste vi ju till tippen nån dag när det passar också och få bort en massa gammalt bråte sen vi rev den gamla trappan och sånt där ute. Och så ska ju resten av "trädgården" göras i ordning men det tar vi som det kommer.

I söndags skulle jag och pappa ha åkt till Halden där Bilsport Classic har utställning varje år, men det var så dåligt väder så vi chansade inte. Så det blev inget i år heller. Lite tråkigt, men det hade inte varit roligt att åka om det hade regnat hela tiden heller.

Till helgen hoppas jag på någon sorts mellanväder. Mulet, men utan regn vore det ultimata tror jag. Vi åker nämligen till Kolmårdens djurpark och ska gå där i två dagar. Då blir det jobbigt om det är för soligt eller regnar. Vi åker nog rätt tidigt på lördag morgon, kanske redan klockan 5 (eller 5:30 iaf om jag får som jag vill). Fast det blir bara jag, Peter, Robin och Peters systerdotter Johanna då Caroline m. familj ändrat sig. Caroline är ju gravid och har en del komplikationer så de kan inte följa med för att hon inte orkar. Och det förstår man ju. Blir roligt ändå =)

Tatuerade mig igen för en vecka sedan också. En stjärna bak på vänster axel. Det gjorde ondare den här gången och det har gjort ondare nu efteråt också. Än den förra alltså. Men det var inget som man inte stod ut med nu heller. Det är liksom ett skönt ont på nåt vis när man blir tatuerad. Tycker jag iallafall, hur konstigt det kanske än låter. Jag hoppas jag snart kan göra fler. Man blir nästan lite beroende ju :P

Nej, nu har jag inget mer att tillföra världen för idag. Tack och hej!

Inga kommentarer: