torsdag 28 augusti 2008

Bättre?

Är nog lite bättre idag. Iallafall om man ska gå efter hur täppt jag är i näsan. Har bara behövt ta nässpray en gång än så länge. Men jag är ju ändå långt ifrån pigg =/ Håll tummarna iallafall för att det är på väg att bli bättre och jag slipper sjukskriva mig i helgen.

Har mest suttit vid datorn idag annars. Spelat lite Sims och surfat runt.
Och så har jag börjat städa Robins rum lite smått, men det är inte mycket jag orkar åt gången. Tänkte att jag iallafall skulle göra nånting så jag började där inne. Har rensat ur hans garderob också på kläder som han börjat växa ur och lagt i kartong. Har en ge-bort-kartong som vännerna brukar få gå igenom emellanåt och ta vad de vill ha och så har jag en kartong (eller ja flera egentligen) som jag sparar kläder i som jag antingen kan tänka mig att ha till nästa barn eller bara är roligt att ha kvar.
Nu håller jag på att tvätta, men det är ju inte så jobbigt. Tvättmaskinen klarar sig ganska bra själv :P

Ska vänta ett tag till, sen ska jag väl gå upp och börja laga nån mat så det är färdigt tills grabbarna kommer hem.

Inga kommentarer: