lördag 30 augusti 2008

Bättre!

Stort tack till dig, vem du än är, som verkligen höll tummarna och därmed tillät mig att bli bättre från min förkylning :P Jag skulle t.o.m. vilja påstå att jag är mycket bättre. Men dock inte helt bra. Jag har utvecklat nån sorts jättetrevligt segt slem bak i näsan och det lär nog sitta där ett tag och det hörs på mig när jag pratar att jag är förkyld, men jag låter sjukare än vad jag är. Så det är lugnt. Och jobbat har jag gjort idag också. Och ska jobba imorrn. Känns så himla gôtt att slippa sjukskriva sig och särskilt på helgen. Det hade ju sugit att dessutom behöva förlora en lördag som karensdag. Men det behövdes ju inte nu då.

Jahapp, vet inte vad jag ska säga så mycket mer nu. Det har ju inte hänt nånting sen sist. Jag har ju bara varit hemma och varit förkyld typ. Grejjat lite hemma, men inget speciellt där heller.

På torsdag börjar Robin på barngympan, annars vet jag inte mycket om nästa vecka heller. Mer än det jag ska jobba då. Vi får väl se vad framtiden har i sitt sköte...

Inga kommentarer: