måndag 18 augusti 2008

Hemma.


Så, nu har helgen i Kolmårdens djurpark både kommit och gått. Vi åkte runt 6-tiden i lördags morse och kom hem ca 20:30 igår kväll. Roligt har vi haft även om vädret inte var det bästa, det var skapligt på lördagen iof men igår var det inget vidare. Och sviten som man sett fram så emot var väl inte så där underbar som man föreställt sig. Den var faktiskt nästan lite skabbig tyckte jag... :S Men men, man kan ju inte få allt. I det stora hela så var det ändå en riktigt rolig helg och det tyckte vi allihop tror jag.


Robin tittar på det som blev favoriten på Kolmården. Haj!

Idag har jag & Peter varit till stan en sväng och sen har vi inte gjort så mycket. Mest slappat och plockat lite här hemma bl.a. med alla grejer som vi köpt på Kolmården och så. Det enda som jag inte packat upp än är den stora väskan vi hade kläderna i och så. Det får vänta tills imorgon. Sen så har jag kört en maskin med tvätt, städat ur sopskåpet under diskbänken och lite såna smågrejor.

Just nu sitter jag och försöker fördriva tiden. Har bjudit på en auktion på tradera åt pappa och nu är det bara några minuter kvar tills den går ut. När det är klart så tänkte jag ringa och snacka med mamma en sväng innan jag går kvällspromenaden med Tyson.

Sen blir det nog sängen skulle jag tro. Kanske. Är ganska trött idag, men känner mig samtidigt lite rastlös på nåt vis. Vi får väl se sen när jag har gjort det jag ska hur det känns då.

Tack & hej!

Inga kommentarer: