fredag 22 augusti 2008

Städa.

Det är andra dagen i rad nu som jag har en hemsk huvudvärk när jag vaknar. Undrar om jag ligger konstigt med nacken på nätterna eller vad det kan bero på. Igår morse gick det över rätt fort bara jag kommit upp och iväg till jobbet, men idag har det tagit lite längre tid. Det börjar dock släppa nu med så... Och idag är jag skönt nog ledig iaf.

Jag ska strax sätta igång och städa lite här, jag tror att bara jag kommer igång så får jag mycket gjort idag. Jag har liksom lite städlust som sitter där nånstans långt inne. Och jag tror att jag kanske orkar plocka fram den idag så man får väl passa på. Vi får väl se bara i vilken ände jag ska börja och hur länge Robin står ut med att leka själv innan han börjar tycka att det blir för tråkigt. Men nånting ska jag få undan idag, var så säker :P

Tror jag ska försöka att gå iväg och slänga lite skräp senare också. Det är ju så nära till återvinningsstationen nu sen vi flyttade. Tar säkert inte ens 5 minuter att gå dit. Eller ja, är Robin med så kanske det tar 5 minuter exakt *hehe* men det är ju inte länge iallafall.
Och så skulle vi behöva panta lite flaskor också. Börjar bli mycket nu.
Plus att vi skulle ha åkt till tippen igår om det var fint väder (och det var det ju när Peter kom hem från jobbet iaf) men det glömde vi visst bort. Vi behöver ju få undan bråten som ligger i en ful hög utanför grinden... Men men, det hinns väl. Vi får väl se nästa torsdag då.

Nä, nu ska jag sätta igång med nåt.

Inga kommentarer: