onsdag 27 augusti 2008

Stackars mig.

Sitter och är jättetäppt i näsan. Men jag tänkte jag skulle försöka att vänta med att ta någon mer nässpray tills jag går och lägger mig. Det står på flaskan att man kan använda den 2-3 ggr dagligen och jag har redan använt den 3 ggr idag. Det gör nog inget att det blir en fjärde gång också, men jag kan ju försöka dra ut på det iallafall så det inte behöver bli fem ggr också.

Jag klarade iallafall av både frisörbesöket och handlingen nu ikväll. Men det var jobbigt i affären. Det har börjat bli så där så det liksom vattnas i ögonen och så där nu med. Och jag såg nog ganska dålig ut för mamma kom t.o.m. och kände på pannan på mig en sväng när vi var där i affären :P

Nu orkar jag inte så mycket mer idag iaf kan jag säga. Och det ska bli så skönt i morgon att bara få vila upp sig ifred under dagen när Robin är på dagis. Kanske man kan få sova bort lite sjukdomstid också *hehe*

Hoppas det inte blir värre än så här nu bara. Jag har hostat ett par ggr idag med, såna där hostningar som gör ont långt ner i bröstet... Hoppas verkligen att det var tillfälligt och att jag slipper ifrån det där iallafall. Det räcker som det är nu! Jag hatar verkligen att vara sjuk, fast det är klart, vem gör inte det?

Inga kommentarer: