lördag 23 augusti 2008

Slappa.

Då har vi varit och sett på den senaste filmen om Narnia då. Prins Caspian. Den var väl inte nån kanonfilm direkt. Det är tråkigt när mesta delen av filmen är "mörk" och större delen av filmen gick åt till att de krigade och slogs. Så jag kan utan tvekan konstatera att den första filmen var mycket bättre. Men det kan man ju inte veta innan och jag ska väl inte säga att den var totalt värdelös heller för riktigt så illa var det inte. Men jag har sett många filmer som är mycket bättre. Och så förstördes ju upplevelsen av filmen en del också då det satt nån idiot bakom mig som fick min stol att röra sig hela tiden =/ Sååå irriterande!
Men det är kul att umgås med Marie iallafall så jag är nöjd iallafall =)

Nu ikväll ska jag bara mysa i vardagsrummet. Med tv:n och med datorn. Jag är iof väldigt trött så jag skulle nästan kunna gå och lägga mig också känns det som, men jag gör nog inte det ändå. Jag är ofta väldigt trött nu för tiden, jag undrar om jag har nån brist på nåt eller om det kan vara typ ett depressionssymtom? Ingen aning. För jag tror faktiskt att man kan ha nån sorts depression fast man inte känner sig superdeppig eller ens är deppig varje dag? Eller har jag fel? Jag vet inte hur det där funkar jag. Och skit samma. Jag tycker hur som helst att jag är trött jämt. (Men ni ska inte tro att jag somnar på kvällarna för det... *ler*)

Nog tjatat. Tror att jag ska slötitta på Sommarkrysset nu. Och kanske spela lite Sims2 för det har jag inte gjort på ett tag. Bara slappa och bara vara tills jag går och lägger mig.
Lillemannen sover och Peter får gå ut med Tyson sen. Jag behöver inte bry mig om något mer idag och det känns skönt =)

Inga kommentarer: