söndag 20 juli 2008

Födelsedagen.

Idag är det min födelsedag då. Igen. Jag tycker att åren går så fort så det börjar nästan bli skrämmande... Jag vill inte bli stor, men det är det ingen som lyssnar på, och därför fyller jag alltså 26 år nu. *sucka* :P

Hittills har jag fått 2 sms och ett telefonsamtal idag. I eftermiddag kommer antagligen lite gäster. Vi får väl se när och vilka som kommer. Jag bjuder aldrig in någon när jag fyller år utan de som vet om att jag fyller och vill/kan komma brukar göra det. Ungefär som "öppet hus" kan man ju säga då.

Annars är det som vilken dag som helst idag. Jag har städat och varit en sväng till affären. Fast det var ingen större handling för den gjorde jag igår. Det var bara det att vi upptäckte att vi hade slut på kaffefilter och det bör man ju kanske ha hemma ifall det ska komma folk...
Dåligt väder är det också. Tror det har lugnat sig lite nu de senaste timmarna, men annars har det ösregnat större delen av dagen. Det är ju så typiskt. Man kan inte tro att det är mitt i sommaren nu iallafall...

Hmm, nu kommer nog lite folk. Hej då!

1 kommentar:

Marie sa...

Mm jag vill heller inte bli stor, det är bättre att vara liten. Enklare om inte annat :-p
Hoppas du haft en bra dag i alla fall :-)