onsdag 10 november 2010

Röntgensvar.

Idag är det två veckor sedan jag och Robin var iväg till Säffle och fick hans ben röntgat. Ungefär en vecka skulle det ta med svaret sa de, men inget svar kom förra veckan. Idag tröttnade jag på att vänta och ringde upp vår vårdcentral för att höra mig för själv om var svaret kunde ha blivit av. Det visade sig att Robins doktor var sjuk just nu, men hon jag pratade med kikade lite snabbt i datorn och hittade att den som bedömt röntgen iallafall inte bedömt det som något farligt. Gud så skönt!

För att få reda på lite mer exakt vad det är och så där, så fick jag en telefontid den 22/11 som läkaren ringer upp mig på och pratar lite mer ingående. Blir bra det.

Nu behöver man inte oroa sig mer för det iallafall =)

1 kommentar:

Marie sa...

Ja det var ju skönt det :-) Tråkigt bara att behöva vänta så länge innan doktorn ska ringa.