söndag 14 november 2010

Fars Dag.

Idag är det fars dag. Robin ritade en (jättefin) teckning till Peter i morse som han fick när han vaknade. Det var allt, eftersom han nyss köpt sig en akustisk bas som går som både fars dags-present och födelsedagspresent. Och ett grattis fick han ju med ;)


Idag har vi:
  • ätit middag hos svärföräldrarna
  • varit på 4-årskalas hos söta Saga som fyller år imorgon
  • fikat hos pappa

Annars då?
  • Jo, Robin har en lös tand. Hans tredje. De första två tappades i maj nån gång.
  • Linus börjar bli förkyld, antagligen pga alla dagisbaciller han fått under veckan.
  • Jag börjar jobba imorgon efter 1 år och 4 månader (typ) som mammaledig.

Så är det.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Hoppas jobb dagen har gått bra. Skönt att inskolningen har gått bra. Jisses avd tiden har gått.....

Marie sa...

Den har väl premiär i mellandagarna tror jag så vi kan ju kolla närmre på det om ett par veckor då :-)

Marie sa...

Ja dumma puckade folk :-/

Jag har inte sett några trailrar eller nåt för filmen, men jag vet att de två äldsta barnen inte kommer vara med i den här. Sen har jag ingen aning om vad den handlar om *s*