måndag 29 september 2008

Låg.

Var in till stan en sväng förut, tänkte köpa en ny cykel till Robin men det blev bara en hjälm. Klockan började bli mycket och vi hade varit på djuraffären först innan vi kikade in på Sportex på Våxnäs. De hade inga killcyklar i den storleken vi ville ha och skulle inte få in förrän till våren nu. De två cyklarna som fanns var en rosa och en vit med röda blommor på så det var inget man kunde kalla för unisex heller. Vi får åka in någon annan dag och titta på andra ställen, för Robin var trött och såg så blek ut när vi kom ut därifrån (tror han är på väg att bli sjuk, han är redan lite förkyld). Blev en fin hjälm iallafall (en svart med dödskallar) och som sitter mycket bättre än den han har. Alltid något.

När vi kom hem så var det två bilar som hade smällt i rondellen vid Nyängen. Den ena hade som det verkade kört i baken på den andra. Och av skadorna att döma så hade det nog varit i ganska hög fart. Det måste ha hänt ganska nyligen innan vi kom också för det var ingen räddningspersonal där än. Jag tror dock att det hade gått bra med personerna i bilarna, för det var ingen kvar i någon bil och det stod 3 eller 4 personer i mitten av rondellen och såg ut att prata lugnt. Men vad otrevligt ändå...

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Om jag ska sitta kvar här och hänga lite eller om jag rentav ska gå och lägga mig. Jag känner mig lite låg och konstig. Suck... Jag fattar inte hur man bara kan plötsligt börja känna sig så här utan någon större anledning, men det är det tydligt att man kan...

1 kommentar:

Marie sa...

Du kanske ska ta och gå till doktorn och ta några blodprover? Det kanske fattas något i dig. Och en remiss till en kurator kanske? Så du kan få prata av dig lite om allt möjligt :-)