måndag 29 september 2008

Trötter...

Jag begriper alltså inte varför jag känner mig så trött och slö jämt... Det är så tröttsamt... Idag har jag lämnat Robin på dagis klockan 9:00 och ska hämta honom klockan 16:00. Jag har arbetsplatsträff 13:30 och jag tänkte att Robin då kan få ha en heldag på dagis så jag hinner göra lite här hemma. Men som vanligt så har jag så svårt att komma igång. Men nåt ska jag väl hinna iallafall även om det inte är mycket tid kvar nu. Visst, klockan är knappt 10:30, men jag ska laga mig nån mat också och gå en promenad med Tyson innan jag ska vara på jobbet 13:30.

Hmm, jag tror jag mest gnäller här i min blogg och ofta om samma sak, men det är frustrerande också att vara som jag. Man vill så mycket och har så mycket planer om vad man ska göra och få undan, men så plötsligt så orkar eller hinner man inte. Bara jag börjar så kan jag vara riktigt duktig om jag får säga det själv, men det är ju just det... Och jag är så trött jämt. Antingen psykiskt eller fysiskt eller både och. Suck... Och städa är ju bland det tråkigaste som finns. Tyvärr syns det här hemma att jag tycker det med.

Men om jag inte har kollat fel så är jag och Robin lediga imorgon med så vi har några dagar på oss att försöka komma till rätta. Och så får jag försöka att leta fram hästpiskan så jag får igång Peter lite också och får lite hjälp...

Undrar när vi ska få tummen ur så vi kan göra om badrummet nu i höst som vi hade tänkt... Det är mycket som ska göras i det här huset som aldrig blir av =/

Nej, nu ska jag resa på mig och försöka sätta händerna i nånting.

Inga kommentarer: