tisdag 23 september 2008

Om Robins födelsedag.

Egentligen känns det lite som att jag har lite skrivkramp eller nåt nu, det har inte gått att få fram något inlägg ur mig här sen i fredags. Jag har varit inne och kikat, men inte fått mig för att skriva något inlägg.

Men jag ska försöka att knåpa ihop något ändå.

Ska först berätta lite om fredagseftermiddagen. ALLA kom på besök till Robin då, så vi slapp ha något folk på lördagen. Vilket var riktigt skönt. Det blev ett lyckat kalas för Robin och roligast av allt tror jag han tyckte var att Jonathan kom. De gillar varandra så mycket småkillarna =) Många roliga och fina presenter fick han och sammanlagt tror jag han kammade in 1100 kr också. Dem har vi tänkt att vi ska köpa en ny cykel till honom för. En som är lite större än den han har nu, för vi tror att han faktiskt är lite för lång för den nästan.
På lördagen så sa Robin att han skulle fylla år då med, vilket jag tar som ett tecken på att han hade en bra födelsedag dagen innan. Och igår när vi kom hem från dagis sa han ungefär så här: "Jag tror jag ska fylla år idag (eller om det var imorgon) med. Vilken tur att jag har så många ballonger kvar!" Han är ju bara för härlig ibland =)

Det har varit fint väder i flera dagar nu och det har varit så härligt. Man blir verkligen på lite bättre humör. Hoppas det håller i sig iallafall ett tag till.

Nej, nu orkar jag inte mer för tillfället.


Stöd kampen mot bröstcancern och skänk en slant till min och ForWomenOnly's insamling: https://kampanj.rosabandet.se/Templates/MyPage.aspx?id=159&epslanguage=sv&userid=43

Inga kommentarer: