fredag 5 september 2008

Tröttast.

Nu är äntligen min 7-dagars arbetsperiod över och jag är ledig över helgen. Känns skönt. Mer än skönt t.o.m. Underbart! Sen börjar man 6:45 på måndag morgon igen, men det tar vi då. Nu ska jag försöka att bara njuta av nuet.

Sitter och slappar lite nu efter att ha jobbat kvällen. Äter smörgåstårta till kvällsmat. Svärfar fyller 55 år idag så grabbarna har varit där och hade tagit med en bit hem till mig. En rejäl bit dessutom, så vi får väl se om jag orkar klämma i mig alltihop eller om Tyson har sån tur att han också får smaka :P

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, verkar inte vara så mycket att se på tv heller. Måste iallafall varva ner en stund till, sen lägger jag mig nog. Är ganska trött idag med. *gäsp* Behövde iallafall inte gå upp förrän 8:20 imorse och det tackar man ju för.

Men gud vad trött jag är... Hoppas att jag piggnar till efter att få vila i helgen iaf. Så här kan man ju inte vara...

Inga kommentarer: