torsdag 18 september 2008

Förberedelser.

Ska bara plita ner några snabba rader här. Har en hel del att göra idag. Jag har inte kommit igång så ordentligt med städningen som jag hade tänkt de närmaste dagarna, så nu har jag en hel del kvar. Har iallafall gjort färdigt lekrummet för en stund sedan och ska alldeles strax dra igång igen. Är ju skönt om iallafall övervåningen är tiptop när det kommer folk till Robin imorgon. Jag borde ju inte sitta här alls just nu, men jag fastnade när jag förde över pengar till Peters konto. Vi kom på en bra present till Robin så Peter ska åka förbi leksaksaffären när han slutar jobbet. Robin leker ganska ofta att han lagar mat och i lekrummet på BVC fanns en spis som han fastnade vid igår när vi var där. Så det ska han få, en spis eller ett "kök". Vi får väl se vad Peter kommer hem med. Förutom det så ska han få ett set med verktyg ("riktiga" för barn). Annars har vi inte köpt något direkt. Han får så himla mycket saker av oss hela tiden iallafall även när han inte har födelsedag så det får räcka. Om inte annat så är det ju jättesvårt att hitta på något nu när han redan har allt... =)

När Peter har kommit hem ska vi väl äta middag och sen är det barngympan 17:15-18:00. Efter det ska jag till affären och handla, sen blir det hem och göra en tårta och blåsa upp 200 ballonger när Robin har somnat. Det blir en del arbete, men vi är ju två som hjälps åt så det ska allt gå bra. Det ska bli roligt att se Robins min imorgon när han kommer upp och får se alla ballongerna i lekrummet =)

Nej, nu får jag väl fortsätta. Jag har ingen tid att förlora direkt...

Inga kommentarer: